راهکارهای نوین برای تبلیغات مؤثر در اینستاگرام2023-02-01
راهکارهای نوین در تبلیغات اینستاگرام تحلیل استراتژیها و تاثیرات بر مخاطبان تابناک
در این مقاله از دیجیتارگتینگ درمورد اینکه چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم و 13 روش موثر برای دیده شدن در اینستاگرام، صحبت کردهایم. یکی از روشهای اینکه چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم، این است که محتواهای اینستاگرام را در وب سایتها تبلیغ کنیم، چون سایت یک روش بسیار موثر برای افزایش تبدیل و جذب مشتری است. وقتی که مردم محصولات یا خدمات شما را در محیطهای واقعی مشاهده میکنند، اعتمادشان نسبت به برند شما افزایش مییابد. یکی از اهداف کاربران از تبلیغ در اینستاگرام، افزایش بازدید ویدیوهایی است که تولید کردهاند. بیشتر بلاگرها برای افزایش شهرت و بازدید محتوای ویدیویی که تولید کردهاند، از اینستاگرام برای تبلیغ کارشان استفاده میکنند.
اما در سال ۲۰۱۵ به برندها اجازه داد تبلیغات خود را به طور گسترده در اینستاگرام انجام دهند. فرایند انتخاب پیجهای مناسب و برقراری ارتباط با آنها بسیار پیچیده و وقتگیر است. افزایش آمار نصب اپلیکیشن هم از دیگر اهدافی است که از طریق تبلیغات گسترده اینستاگرام محقق میشود.
استراتژی محتوای تبلیغات اینستاگرام را مشخص کنید
در اینستاگرام برای تبلیغ چند گزینه مختلف مانند تک تصویر یا ویدئو، اسلاید تصاویر یا مجموعه وجود دارد. توجه داشته باشید که طبق توصیه پلتفرم تبلیغات فیسبوک نباید برای هر نوع تبلیغاتی بیشتر از ۲۰ درصد متن استفاده کنید. اگر تجربه راهاندازی تبلیغات در فیسبوک را دارید، نصف بیشتر راه را رفتهاید چون تبلیغات در اینستاگرام نیز تقریبا مشابه فیسبوک است. در واقع چند سال قبل با ادغام فیسبوک و اینستاگرام راهاندازی تبلیغات در این دو شبکه اجتماعی تنها در چند کلیک با یکدیگر متفاوت شد. برای انجام تبلیغات در اینستاگرام باید تمام مراحل مورد نیاز را از طریق پیج فیسبوکتان انجام دهید. علاوه بر این، از طریق تعامل بیشتر با مخاطبان، برگزاری مسابقه یا قرعهکشی، استوریهای داستانی، ایجاد حس ارزش در مخاطب و کمک از مخاطبان برای معرفی شما به دیگران، میتوانید مخاطبان بیشتری جذب کنید.
به دلیل اینکه اغلب کاربران با استفاده از موبایل وارد اینستاگرام میشوند، خیلی مهم است که لندینگ پیج شما، برای کاربران به درستی نمایش داده شود. انتخاب اسم در کل کار سادهای به نظر میرسد اما بهتر است به نوعی یک قرارداد نامگذاری در شرکت خود داشته باشید. انجام این کار باعث میشود که با ایجاد کمپینهای جدید آنها را با هم اشتباه نگیرید. نام صفحه یا برند، نوشتن شعار برای ایجاد حس اعتماد در مخاطب، راههای ارتباطی و کال تو اکشن (call to action) از جمله مهمترین موارد هستند که باید در بیو پیج نوشته شوند. تعامل بیشتر میتواند به دیدهشدن تبلیغ شما کمک کند و در نتیجه، تبدیل را افزایش دهد. همچنین برای تبلیغات بهتر در اینستاگرام، خوب است تا محتوای قیف بازاریابی چیست را نیز مشاهده کنید.
همین که زنده بودن و فعالیت کسب و کار خود را در اینتساگرام نشان می دهد کمک به بازماندن فالوورهای فعلی و جذب فالوورهای جدید می شود. توجه کنید تا به امروز بیش از ۴۰ میلیارد محتوای ویدئویی و یا تصویری در اینستاگرام منتشر شده است. اگر می خواهید تجربه کاربری کاملی را ارائه دهید، تبلیغات مبتنی بر ویدیو در اینستاگرام گزینه بسیار خوبی است. همانطور که از نام آن پیداست ، در این گونه تبلیغات آگهی های شما در قالب یک عکس نمایش داده می شوند.
فقط تولید پست با کیفیت نمی تواند منجر به افزایش فروش و افزایش فالوور شود. منظور از کپی رایتینگ ایجاد متنی جذاب برای تاثیر گذاری روی مخاطب است. برای اینکه در این زمینه خوب شوید باید کمی راجع به رازهای فروش مطالعه کنید. باید راجع به رفع نیاز و حس رضایتی که می تواند بعد از خرید داشته باشد صحبت کنید. در این میان برندها و کسب و کارهایی هستند که قصد دارند مطالب پست ها و ویدئوهایی گرافیکی و خلاقانه برای مخاطبین خود ایجاد کنند.
شعار تبلیغاتی نایک، یکی از الهامبخشترین شعارهای تبلیغاتی در تاریخ است. جالب اینجاست که بسیاری از این افراد، قهرمانان شخصی استیو جابز بودند و به خوبی روحیه جسورانه و نوآورانه او را منعکس میکردند. شنیدن عبارت «مزمز، مزههای بدون مرز» با صدای گاز زدن چیپس در میان پخش برنامههای رادیویی، یک نمونه تبلیغات در این بستر است. تبلیغات رادیویی بهعنوان یکی از تبلیغات سنتی از سال ۱۹۲۰، همزمان با آغاز رادیوی تجاری متولد شد و محبوبیت زیادی پیدا کرد.
مراحل و راهنمای تبلیغات از طریق پست گذاشتن در اینستاگرام
افراد معروف در اینستاگرام دارای تیک آبی در کنار نام پروفایل خود هستند. برای افزایش لایک و بازدید و ویو پیجتان 200 تا از این افراد را فالو کنید (ترجیحا خارجی های معروف مثل کریستین رونالدو یا مسی یا خوانندگان معروف و بازیگران) و 4 ساعت بعد آنها را آنفالو کنید. اگر کار یا خدمات شما در منطقه ای خاصی است می توانید با اضافه کردن نام شهر یا منطقه جذابیت بیشتری برای کاربران آن شهر یا منطقه در پیجتان ایجاد کنید. ما در اینجا می خواهیم در ابتدا اصول کلی را توضیح دهیم، اصولی که باید رعایت کنید تا پیجتان از نظر کاربران جذاب باشد. هوش مصنوعی و الگوریتم های اینستاگرام را دست کم نگیرید؛ اگر شما به صورت افراطی از این ربات ها استفاده کنید، پیجتان و زحمتتان و تمامی هزینه هایتان به باد می رود؛ زیرا مسدود می شوید.
محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران، اینستاگرام است که طبق آخرین آمار رسمی بیش از ۴۷ میلیون کاربر دارد؛ البته ۴۷ میلیون نفر کاربر فعال! همه ما در طول روز در اینستاگرام پست های زیادی را نگاه میکنیم و لایک می کنیم و با دوستانمان به اشتراک می گذاریم. افزایش نرخ تبدیل مشتریان از بالقوه به بالفعل هم از دیگر اهداف اصلی تبلیغات موثر در اینستاگرام به شمار میرود. اگر بتوانید با افراد مطرح یا اینفلوئنسرها در حوزهی فعالیت خود مصاحبه کرده و آن را در IGTV به اشتراک بگذارید، تأثیر زیادی روی مخاطبان خود در اینستاگرام خواهید داشت. با فرض اینکه بودجهی مشخصی برای تبلیغات از طریق استوریهای اینستاگرام دارید و بنرهای خود را نیز طراحی کردهاید، گام بعدی ایجاد یک کمپین تبلیغات در استوریهای اینستاگرام است.
البته صبر کنید، تنظیم کردن ربات اینستاگرام باید توسط یک فرد کارشناس و حرفه ای در امور تبلیغاتی اینستاگرام انجام شود. چرا اگر درست ربات تنظیم نشود امکان دارد اینستاگرام پیج شما را ببندد و یا اینکه شما فالوورهای هدف را جمع آوری نکنید. برای اینکه به این مشکلات بر نخوریم پیشنهاد ما این است که شما از خدمات مشاوره و تبلیغاتی شایگان در این زمینه بهره ببرید. در پست هایی که می آید کامنت بگذارید و همه را به دیدن پیج یا خرید محصول خود دعوت کنید. باید از ویدئو استفاده کنید تا پویایی پیجتان را به مخاطبان نشان دهید.
یکی از موارد مهمی که در انتخاب اینفلوئنسر باید توجه داشته باشید، داشتن فالوورهای واقعی است. هر چه تعداد دنبال کنندگان بیشتر باشد، تبلیغات شما به بیشترین افراد نمایش داده میشود. یکی از اهداف افرادی که در حال تبلیغات در پیجهای اینستاگرام هستند، افزایش ترافیک و بازدیدکنندگان سایت یا افزایش دانلود اپلیکیشن در استورها یا گوگل پلی است. در این نوع تبلیغات، بهتر است بر روی ویژگیهای جذاب و مهم سایت و یا اپلیکیشنتان که بازخورد خوبی از کاربران دارد، تمرکز کنید. در تبلیغات استوری هم میتوانید بنر عکس یا ویدیو برای تبلیغ بدهید و یا اینکه از اینفلوئنسر مورد نظر بخواهید تا از خودش ویدیو بگیرد و کسب و کار شما، کمپین و… را با بیان خودش معرفی کند.
{آموزش دانلود آهنگ ریلز اینستاگرام بهترین روشهای ذخیره موسیقی ریلز
|}تبلیغات ریلز، پست، استوری، چرخوفلک، اکسپلور، مجموعه و… از انواع تبلیغات اینستاگرامی هستند. میخواهید این پست تا پایان مدت ثبتنام برای حضور در این همایش، 5000 بازدید داشته باشد. برای مثال 15 ثانیه و یک دقیقه زمانهای مناسبی برای تبلیغات ویدئویی هستند. شما عزیزان میتوانید ویدئو آماده شده را در قالب استوری، پست، ریلز و حتی لایو اینستاگرام منتشر کنید. دقت داشته باشید که امکان سیو لایو به صورت پست نیز وجود داشته و علاوه بر افراد آنلاین، سایر افراد نیز قادر به مشاهده این فیلم خواهند بود.
یکی دیگر از تصورهای غلط صاحبان کسبوکار این است که برگزاری مسابقههای اینستاگرام به سرمایهٔ زیادی نیاز دارد تا بتوان به آنچه که میخواهیم دست پیدا کنیم. درست است که هر که بامش بیش، برفش بیشتر؛ ولی این بدان معنا نیست که ما علاقهٔ مردم به شرکت در مسابقهها و بازیها را از یاد ببریم. علاوه بر این، ممکن است بخواهید تولید محتوا و سناریو را به اینفلوئنسرها بسپارید. جریان به شما اجازه میدهد محتوای اینفلوئنسر را قبل از انتشار بررسی کنید و مطمئن شوید چیزی به شهرت و اعتبار برندتان لطمه وارد نخواهد کرد. پلتفرم جریان با طراحی این صفحه کارتان را برای پیدا کردن پیجهای مناسب بسیار ساده کرده است. حالا میتوانید از میان انبوه پیجهای غیر مرتبط به کسبوکارتان، به بهترین گزینهها برسید.
جهت بازاریابی دیجیتال، تبلیغات محیطی، برگزاری رویداد تبلیغاتی و کمپین تبلیغاتی، برندینگ و طراحی لوگو و هویت بصری میتوانید همین حالا با کارشناسان ما در ارتباط باشید. برای تبلیغ برندتان بهعنوان یک انتخاب ارزشمند، از ابزارهایی مثل نظرات مشتریان و دادههای نظرسنجی استفاده کنید. این روشها به مخاطبان نشان میدهد که برند شما شایسته اعتماد و دنبال کردن است. برگزاری رویدادهای تبلیغاتی، چه حضوری و چه آنلاین، فرصتی بینظیر برای ایجاد ارتباط مستقیم با مخاطبان و نمایش ویژگیهای برند هستند. این نوع تبلیغات شامل برگزاری غرفه در نمایشگاه، کنفرانس، وبینار، میزگرد یا حتی یک دورهمی کاری یا دوستانه میشود.
- اگر بدون اینکه در اینباره تحقیق کنید و نکات مهمی را رعایت نکنید، بعید است که نتیجه دلخواه را بگیرید و تنها پولتان را دور ریختهاید. {
- یکی از ویژگیهای محبوب اینستاگرام، امکان پخش زنده است که بسیاری از افراد معروف از آن برای ارتباط با دنیای خود استفاده میکنند. |}{
- حتما از هشتگ های پر سرچ استفاده کنید تا احتمال دیده شدن پیجتان افزایش پیدا کند. |}
- پس مهم است که حتماً بررسی کنید که آیا محتوای تبلیغاتی یک پیج زیاد است یا خیر.
- بهتر است از هشتگهای پرطرفدار، خاص و کمتر رقابتی استفاده کنید تا فرصت دیده شدن شما بیشتر شود. {
- با دقت در انتخاب مخاطبان و طراحی کمپین های هدفمند، به نتایج قابل توجهی برسید و کسب و کار خود را به موفقیت برسانید. |}
تبلیغات اسلایدی فرصت خوبی برای نمایش چند محصول مختلف، ویژگیهای یک محصول خاص یا ارائه داستان کاملتر به مخاطب فراهم میکنند. شما در این روش تبلیغاتی می توانید مخاطبین خود را بر اساس شهر و ساعت و … انتخاب کنید و این یک مزیت بزرگ برای کسانی است که قصد دارند در اینستاگرام تبلیغاتی هدفمند انجام دهند. شما برای تبلیغات در اینستاگرام در ابتدا باید بدانید برای چه کسانی می خواهید تبلیغ کنید. پس باید شناختی کامل از مشتریان بالقوه خود داشته باشید، اینکه چه قشری هستند، چه سنی دارند، بیشتر به چه مواردی علاقه مندند و… اینها می تواند رو انتخاب رسانه تبلیغاتی شما تاثیر گذار باشد. پس برای دیده شدن در اینستاگرام چکار کنیم؟ راهکارهای مختلفی به منظور افزایش بازدید پیج اینستاگرام وجود دارد که در ادامه در این خصوص با شما صحبت خواهیم کرد. در ساخت ویدئوهای اینستاگرامی می توانیم از دو حالت تیزرهای اینستاگرامی و یا ویدئوهایی بدون صدا استفاده کرد.
پیجهای بزرگ اینستاگرام، پیجهای عمومی هستند که فالوورهای بالایی دارند. اگر قصد دارید از این روش تبلیغاتی در اینستاگرام استفاده نمایید با مشاورین ما تماس بگیرید. سعی کنید تا جای ممکن از خاصیت لوکیشن در درج پست های خود استفاده کنید. در این صورت شما می توانید در جستجوی مخاطبین محلی قرار بگیرید و احتمال دیده شدنتان توسط افرادی که به شما نزدیکتر هستند امکان پذیر می شود. همانطور که در تصویر بالا مشاهده فرمودید ایجاد چنین پست هایی می تواند مخاطب را نگه داشته و جذب کند.
این روش به شرکتها کمک میکند تا با ارتباط برقرار کردن با افراد معروف و محبوب، محصولات یا خدمات خود را بهتر معرفی کنند و بازخوردهای مثبت بیشتری دریافت کنند. هیچ چیز به اندازه شناسایی مخاطبین هدف برای آموزش تبلیغ در اینستاگرام اهمیت ندارد. تبلیغات شما باید در دید افرادی قرار بگیرد که مشتریان بالقوه شما هستند. این گونه هم نرخ تبدیل افزایش می یابد و هم از منابع به بهترین شکل ممکن استفاده کرده اید. یکی از بزرگ ترین مزایای تبلیغات در اینستاگرام، یکپارچگی آن با تبلیغات فیسبوک است؛ یعنی شما می توانید از قابلیت های پیشرفته فیسبوک برای شناسایی و هدف گذاری مخاطبان خاص استفاده کنید. درست است که خیلی از کاربران اینترنتی در ایران در شبکه اجتماعی اینستاگرام هستند اما جستجو در گوگل همچنان یک راه ایده آل برای رسیدن مخاطبان به نیازهایشان است.
با ما همراه باشید تا با راهکارهای تبلیغاتی که به رشد کسب و کار شما کمک کند، آشنا شوید. تبلیغات در اینستاگرام، اگر به درستی برنامهریزی و اجرا شود، میتواند به یک ابزار قدرتمند برای رشد کسبوکار شما تبدیل شود. با شناخت اصول اولیه، انتخاب استراتژی مناسب و تولید محتوای جذاب، میتوانید مخاطبان خود را افزایش داده و به اهداف بازاریابی خود دست پیدا کنید. فراموش نکنید که اینستاگرام یک پلتفرم پویا است و برای موفقیت در آن، باید همواره به روز باشید و از ابزارها و روشهای جدید تبلیغاتی استفاده کنید. از سادهترین شیوههای تبلیغ در این شبکه اجتماعی میتوان به انتشار پستهای تبلیغاتی اشاره نمود.
در قالب پست، استوری و لایو توسط یک صفحه پربازدید یا افراد مشهور میشود. مطمئن شوید که پیام تبلیغاتی شما با نیازهای مخاطبان هدفتان مطابقت داشته باشد و از سبک ارتباطی متناسب با آنها استفاده کنید. این مورد، یک رویکرد هدفمند برای برندسازی مؤثر و عاملی مهم در موفقیت تبلیغات اینستاگرام است. به عبارت دیگر، ممکن است تبلیغ شما در جایی نمایش داده شود که مخاطب هدفتان حضور ندارد یا تعداد اندکی از آنها نمایشدهنده را فالو کرده باشند.
این نکته را به خاطر بسپارید که تنها تبلیغاتی بازدهی خواهد داشت که نکات اصولی در آن رعایت شود؛ بنابراین، بهتر است پیش از انجام تبلیغات در اینستاگرام به نکات زیر توجه شود. عکس پروفایل یکی از عوامل ایجادکننده حس اعتماد در مخاطب است؛ بنابراین، در انتخاب و طراحی عکس پروفایل یا پیج اینستاگرام باید ظرافت و دقت خاصی به خرج دهید. صاحبان کسبوکارها معمولا از لوگوی برند خود به عنوان عکس پروفایل استفاده میکنند. با این حال، از عکسهای دیگری که با نام و هدف پیج همسو هستند نیز میتوان به عنوان عکس پروفایل استفاده کرد.
با توجه به تعداد بالای کاربران اینستاگرام این شبکه اجتماعی به یک روش موثر برای بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است و امروزه اینستاگرام مارکتینگ به عنوان یک علم شناخته میشود. با توجه به اهمیت این موضوع، کتابها و منابع آموزشی زیادی در این زمینه منتشر شدهاند. تبلیغات در اینستاگرام، شامل معرفی یک کسبوکار، شخص، صفحه اینترنتی و ….
این همکاری میتواند با راهاندازی کمپینهای مشترک و ارائه جوایز مشترک به مخاطبان انجام شود و باعث تبلیغ پیج در اینستاگرام شما شود. تبلیغات تصویری برای برندهایی که به دنبال ارائه یک پیام واضح و فوری هستند، مناسب است که با تصاویر جذاب و خلاقانه میتوانند توجه مخاطب را جلب کنند. برای جذب بیشتر مشتریان و افزایش تأثیرگذاری تبلیغات، استفاده از بنر تبلیغاتی اینستاگرام با تصاویر زیبا میتواند یک انتخاب ایده آل باشد. با این ویژگی ها، شما می توانید مخاطبان را بر اساس عوامل مختلفی مانند فرهنگ، جنسیت، زبان، سن و علاقه مندی ها انتخاب کنید. در بالا اشاره کردیم که برای متمایز شدن و تبدیل مخاطبین به فالوور باید پست های جذابی تولید کنیم. اما برای افزایش بازدید پیج مان توسط مخاطبان باید از روشهای تبلیغاتی در اینترنت و اینستاگرام استفاده کنیم.
بهتر است پیش از آنکه به تبلیغ در اینستاگرام بپردازید، از دوستان و آشنایان خود بخواهید تا از صفحه شما حمایت کنند تا مخاطبان جدیدی که وارد پیج میشوند به کسبوکار و پیج شما اعتماد کنند. بله، کسبوکارهای کوچک میتوانند با ایجاد یک جامعه و بهاشتراکگذاری محتوای باکیفیت در اینستاگرام، محصولات یا خدمات خود را تبلیغ کنند. تبلیغات اینستاگرام را روی نیازها و چالشهای مخاطبان هدف کسبوکار خود متمرکز کنید و با آزمایشکردن فرمتهای مختلف، ببینید که کدام برای شما مؤثرتر است. اینستاگرام یک اپلیکیشن موبایل است؛ بنابراین محتوای تبلیغاتی شما نیز باید برای مشاهده در تلفنهای همراه بهینه شده باشد. اگر میخواهید تبلیغات اینستاگرام خود را در قالب استوری یا ریل ارائه کنید، سراغ جهت عمودی بروید. برای پستکردن تصویر در فید نیز باید از تصاویر مربع یا پرتره استفاده کنید.
همچنین تگ کردن مکانها نیز میتواند به شما کمک کند تا کسانی که علاقهمند به آن مکان هستند را جذب کنید. برندهایی مانند Ernie Ball با استفاده از هشتگهای خاص خود، مخاطبان خود را به اشتراک گذاری و تبلیغ محتوای خود تشویق میکنند. این اقدام نه تنها به افزایش دسترسی و تعامل با مخاطبان کمک میکند، بلکه باعث افزایش شناخت برند و پیدا کردن دنبال کنندهگان وفادار نیز میشود. بسیاری از افرادی که پیج اینستاگرام دارند و هدف آنها کسب درآمد از ان است، به دنبال دنبالکنندگان واقعی و با کیفیت میباشند. همچنین افزایش فعالیت کاربران در پیج، یکی از مهمترین عوامل برای رشد و موفقیت در شبکههای اجتماعی است.
بنابراین، بهترین راه برای افزایش فالوور و جذب مخاطبان، تبلیغ در پیجهای تخصصی است. این پیجها ممکن است دارای فالوور کمتری باشند، اما تبلیغات در آنها به دلیل انطباق بیشتر با مخاطبان هدف، موثرتر خواهد بود. به عنوان مثال، اگر یک پیج فروش محصولات ورزشی دارید، تبلیغات خود را در پیجهای مرتبط با ورزش و تناسب اندام انجام دهید تا به نتیجه مطلوب برسید. همکاری با برندها یک روش موثر برای افزایش تعامل با مخاطبان و دیده شدن تبلیغات شما است. اولین روش، همکاری با برندهایی است که مخاطبان مشابه شما دارند اما در حوزه تخصصی شما فعالیت نمیکنند.
محتوای آنها سند محکمی است که اعتبار برندتان را تایید میکند و با کمک آن میتوانید مشتریان مردد را بهراحتی راضی کنید که انتخابی بهتر از شما وجود ندارد. شما میتوانید در اینستاگرام با پاسخ به سوالات متداول ارزش خلق کنید، با مخاطبتان با کمک استوریها ارتباط برقرار کنید و اعتماد او را با محتواهایی مانند تستیمونیال و رضایت مشتریان فعلی جلب کنید. از طرفی، این امکان وجود دارد که محصول یا خدمت خود را هم مستقیم معرفی کنید و از ویژگیهای آن بگویید.
برای مثال میتوانید عکسهایی از محصولات یا ویدئوهایی آموزشی در رابطه با نحوهی استفاده از محصولات خود پست کنید. اواخر دهه ۱۹۸۰، نایکی با چالشی بزرگ مواجه بود؛ Reebok فروش بیشتری داشت و نایکی باید سریع کاری میکرد تا از این رقابت عقب نماند. برای پیروز شدن در این رقابت چکار کرد؟ کمپین افسانهای “Just Do It” که تحولی در تبلیغات ورزشی است را راه انداخت. به بیانی سادهتر، تبلیغات بخشی از دنیای بازاریابی را تشکیل میدهد که از طریق بسترهای مختلف بازاریابی همچون، ایمیل مارکتینگ، سوشال مدیا مارکتینگ، سئو، تبلیغات محیطی و… دیده میشود. امروزه بیش از ۵ میلیارد نفر از اینترنت استفاده میکنند؛ رقمی که از سال ۲۰۰۵ تاکنون ۴۲۷ درصد رشد داشته؛ عددی که واقعا حیرتانگیز است!
با استفاده از ویدیوهای خلاقانه و جذاب، پیام خود را به طور بهتری انتقال دهید. از آنجا که اینستاگرام با سیستم تبلیغات فیس بوک مرتبط است، تبلیغ کنندگان می توانند از قابلیت فیس بوک برای جمع آوری اطلاعات تعداد زیاد کاربران و نمایش تبلیغات به مخاطبان هدف خود استفاده کنند. ما در مقاله راهنمای کاربردی تبلیغات گسترده در اینستاگرام به طور کامل نحوه انجام تبلیغات در اینستاگرام را شرح دادیم. انتخاب محتوای بومیسازی شده از مهمترین عواملی است که به تأثیرگذاری حداکثری تبلیغات کمک میکند.در واقع، انجام تبلیغات غیرمستقیم از ظریفترین نکاتی است که به تبحر و هنر قابل توجهی نیازمند است. تجربه نشان داده است که محتوای تبلیغاتی بومی و غیر مستقیم بازخورد بیشتری دریافت کرده و مشارکت و تعامل کاربران بیشتری را به خود جلب میکنند.
اینجا کلیک کنید