افزایش بازدید سایت برای موتورهای جستجو

روش‌ها و تکنیک‌های افزایش بازدید سایت در گوگل به‌صورت رایگان وبلاگ پونیشا

به این ترتیب گوگل متوجه اعتبار شما در شبکه‌های اجتماعی شده و رتبه‌های بهتری برای‌تان در نظر می‌گیرد. البته ارزش سوشیال سیگنال‌ها به اندازه بک لینک نیست اما در هر حال تاثیر خودش را دارد. در دنیای دیجیتال امروز، یکی از راه‌هایی که جهت موفقیت در فضای آنلاین کسب‌وکارها انتخاب می‌شود، افزایش بازدید سایت از طریق موتورهای جستجو و خب مهم‌تر از همه گوگل است. هرچه آگاهی از برند شما افزایش یابد، ترافیک بیشتری را به وب‌سایت خود هدایت خواهید کرد. یکی از راه‌های دستیابی به آگاهی از برند، فعال‌بودن و مشارکت در رسانه‌های آنلاین است. امروزه می‌توانید با شرکت در بحث‌های گروهی فیس‌بوک در صنعت خود، پاسخ دادن به سؤالات در انجمن‌های عمومی و تخصصی و تعامل با فالوورهای خود در شبکه‌های اجتماعی، یک استراتژی تعاملی موثر را اجرا کنید.

این کار به گوگل کمک می‌کند تا به طور دقیق سایت شما را شناسایی کرده و اطلاعات مربوط به آن را به روز نگه دارد.1. ارسال نقشه سایت (Sitemap)•    یک نقشه سایت XML ایجاد کنید که شامل تمام URLهای سایت شما باشد. ابزارهایی مانند Yoast SEO یا Screaming Frog می‌توانند به شما در این کار کمک کنند.•    در گوگل سرچ کنسول، به بخش Sitemaps بروید و نقشه سایت خود را ارسال کنید.2. بهینه‌سازی فایل Robots.txt•    مطمئن شوید که فایل robots.txt شما به درستی پیکربندی شده و از ایندکس شدن صفحات مهم جلوگیری نمی‌کند.4. ساخت بک‌لینک یکی از روش‌های غیرمستقیم برای ثبت URL، ایجاد بک‌لینک‌ باکیفیت در سایت‌های معتبر است.

– کاربران انسانی الگوهای مشخصی در حرکات ماوس و کلیک‌ها دارند که ربات‌ها معمولاً نمی‌توانند تقلید کنند. ابزارهایی مانند Mouseflow یا Hotjar می‌توانند به شما در تحلیل این الگوها کمک کنند. – استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشین و تحلیل داده‌ها برای شناسایی الگوهای خاصی که معمولاً توسط ربات‌ها تولید می‌شوند. این روش می‌تواند شامل تحلیل رفتارهای تکراری، زمان‌بندی درخواست‌ها، و تفاوت‌های جزئی در تعاملات کاربران باشد. – استفاده از آزمون‌های تأییدی دو مرحله‌ای (2FA) می‌تواند به شناسایی کاربران واقعی از ربات‌ها کمک کند. – با بررسی لاگ‌های سرور می‌توانید الگوهای مشکوک و غیرمعمول در ترافیک سایت را شناسایی کنید.

استفاده صحیح از کلمات کلیدی مناسب، عناوین جذاب، متاتگ‌ها و توضیحات متا باعث می‌شود که گوگل بهتر متوجه محتوای شما شود و آن را در نتایج جستجو قرار دهد. بررسی سایت‌های رقبای موفق به شما این امکان را می‌دهد که بهترین استراتژی‌ها را برای افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو شناسایی کنید. بررسی بک‌لینک‌های رقبا و استراتژی‌های محتوا می‌تواند به شما در ارتقاء رتبه سایت کمک کند. تصاویر می‌توانند تاثیر زیادی بر اینکه چگونه بازدید سایت را بالا ببریم داشته باشند. استفاده از تصاویر بهینه شده، که حجم کمی دارند و در عین حال کیفیت مناسبی دارند، می‌تواند به افزایش سرعت سایت و در نتیجه افزایش سئو سایت کمک کنند. همچنین، استفاده از متن جایگزین (alt text) برای تصاویر، یکی از تکنیک‌های مهم در سئو است.

همچنین تکرار و استفاده از کلمات lsi  در متن اهمیت بیشتری از خود کلمه کلیدی اصلی دارد و چون روشی کاملا طبیعی محسوب می شود، سایت را در جایگاه بهتری نیز قرار خواهد داد. اگر در این رابطه اطلاعات کمی دارید پیشنهاد می کنیم مقاله کلمات کلیدی lsi را مطالعه کنید تا شناخت بهتری از این نوع عبارات داشته باشید. با دنبال کردن یک استراتژی محتوای خوب از طریق قیف بازاریابی، می توانید آنها را نیز به مشتری تبدیل کنید. 25 در مجموع ترفند (16+9) برای افزایش بازدید سایت را به شما توضیح میدهیم که اجرای بسیاری از آنها به سادگی قابل انجام است. ضمن اینکه میتوانید از خدمات مشاوره سئو سئوبهینه استفاده کنید و با یک تماس با مشاورین ما ایرادات سایت خود را متوجه شوید. یواست سئو (Yoast SEO) یک افزونه وردپرس است که به عملکرد بهتر سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند.

این سیستم، دسترسی به سایت را بسیار سریع‌تر می‌کند و باعث می‌شود که کاربران شما از هر نقطه از دنیا بتوانند به راحتی وارد سایت شما شوند و با سرعت نسبتا خوبی به بازدید آن بپردازند. برای بهبود رتبه سایت در جستجوی محلی، باید از تکنیک‌های سئو لوکال استفاده کرد. باید ساختار سایت را به گونه‌ای طراحی کرد که کاربران و موتورهای جستجو به راحتی بتوانند به صفحات مختلف دسترسی داشته باشند. اگر بخواهیم تفاوت سئو کلاه سیاه و کلاه سفید را خیلی مختصر توضیح دهیم باید بگوییم که سئو کلاه سفید، می‌کوشد یک محتوای ارزشمند را به بهترین شکل ممکن به گوگل و سایر موتورهای جستجو معرفی کند. همچنین، تلاش برای افزایش رضایت کاربران، معمولاً به ارتقای رتبه شما در موتورهای جستجو نیز کمک خواهد کرد.

البته دقت داشته باشید که کلمات کلیدی طولانی تر و چندبخشی ترافیک بیشتری را می توانند ایجاد کنند. انتشار مداوم محتوا نشان می ‌دهد که سایت شما از جمله سایت های فعالی است که برای مخاطبین خود ارزش قائل می شود، چراکه دائم در حال تغییرات، ارائه خدمات و مطالب جدید به آنها می باشد. این مسئله برای موتورهای جستجو که به دنبال وب سایت های فعال و بروزی هستند نیز بسیار اهمیت دارد، و باعث بهبود رتبه سایت شما خواهد شد. در مورد بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو توضیحاتی در این مورد داده شد. به میزان بازدید از یک وب‌سایت یا صفحه‌ای خاص از سایت، در یک بازه زمانی مشخص (مثلاً یک روز، یک هفته و …) در اصطلاح ترافیک گفته می‌شود.

در دنیای دیجیتال امروز، ایجاد و حفظ یک استراتژی مؤثر برای برند شما ضروری است. با استفاده از تکنیک‌های مختلفی که ذکر شد، می‌توانید نه تنها ترافیک ارگانیک وب‌سایت خود را افزایش دهید، بلکه همراهی و وفاداری مخاطبان خود را نیز تقویت کنید. به یاد داشته باشید که مصرف‌کنندگان به دنبال محتوای ارزشمند و معتبر هستند، بنابراین تمرکز بر روی کیفیت محتوا و ایجاد تجربه کاربری مثبت می‌تواند شما را از رقبای خود متمایز کند. از آن‌جا که گوگل به‌طور مداوم الگوریتم‌های جستجوی خود را به‌روز می‌کند، آگاهی از این تغییرات و انطباق با آن‌ها اهمیت زیادی دارد. در سال ۲۰۲۴، تمرکز گوگل بر روی کاربر محور بودن وب‌سایت‌ها بیشتر شده است. با نوآوری در استراتژی‌های خود و رعایت رویکرد اخلاقی و دوستدار کاربر، می‌توانید به افزایش مداوم ترافیک ارگانیک دست یابید.

البته این تکنیک یکی از تکنیک های طلایی برای رسیدن به نتایج اول گوگل در کلمات کلیدی سخت و دشوار است. با پیگیری مستمر تغییرات الگوریتم‌های گوگل و توجه به رویکردهای نوآورانه در بازاریابی، می‌توانید در این سفر دیجیتال موفق باشید. همچنین، عدم محدود شدن به جستجوهای گوگل و گسترش فعالیت‌ها در سایر پلتفرم‌ها، به افزایش دیده‌شدن برند شما کمک می‌کند. صفحات با بک لینک که دچار خطای 404 شده‌اند را به صفحات مرتبط و کاربردی هدایت کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا بک لینک‌های ارزشمند خود را حفظ کنید و از دست دادن ترافیک ممکن را کاهش دهید.

نتایج به‌دست‌آمده را به‌طور طبیعی در محتوای سایت خود بگنجانید، از جمله توضیحات متا، عناوین و بدنه محتوا. بدین ترتیب صفحات سایت شما به‌راحتی برای بازدیدکنندگانی که آن‌ها را جستجو می‌کنند، در نتایج جستجوی گوگل ظاهر می‌شوند. علاوه بر این می‌توانید ویدئوهای خود را روی بسترهای ویدئویی مثل یوتیوب و آپارات منتشر کنید، در کنار آن لینکی هم به سایت خودتان بدهید و از این طریق هم کاربران زیادی را جذب کنید. ویدئو مارکتینگ علاوه بر تاثیر مستقیم بر افزایش جذب مخاطب، روی سئوی سایت هم تاثیر مثبت دارد. زیرا باعث ماندگاری، تعامل بیشتر مخاطبان، اشتراک‌گذاری محتوای سایت و شهرت بیشتر آن می‌شود.

تولید محتوای جامع یا آسمان خراش یکی از قدرتمندترین تکنیک ها در بهینه سازی سایت و سئو سایت است. به این نکته توجه کنید برای اینکه بتوانید راحت تر در نتایج اول گوگل دیده شوید باید محتوای جامع و طولانی برای سایتتان تولید کنید. نشانه‌گذاری اسکیما را در وب‌سایت خود پیاده‌سازی کنید تا اطلاعات دقیقی درباره محتوای خود به موتورهای جستجو ارائه دهید. این کار به گوگل کمک می‌کند تا صفحات شما را بهتر ایندکس کند و در نتیجه، ترافیک مرتبط با کسب و کار شما را افزایش می‌دهد. تولید ویدیو بطور معمول کار زمان‌بری است، یعنی ویدیویی که خوب باشد و بتواند برای کاربران جذابیت بالایی داشته باشد. اما ویدیویی که از هر لحاظ عالی باشد، مطمئناً بازدهی فوق‌العاده‌ای دارد.

باید کلمات کلیدی‌ای را انتخاب کنید که جستجوهای زیادی دارند و رقابت در آن‌ها زیاد نیست. استفاده از ابزارهایی مانند Google Keyword Planner یا Ahrefs می‌توانند به شما در شناسایی بهترین کلمات کلیدی کمک کنند. با توجه به این که کاربران عموماً به نتایج صفحه اول موتورهای جستجو توجه بیشتری دارند، بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (سئو) می‌تواند تأثیر بسزایی در جذب ترافیک طبیعی و بازدیدکنندگان هدفمند داشته باشد. هرچقدر مقاله شما جامع تر و طولانی تر باشد راحت تر می توانید به نتایج اول گوگل برسید. تکنیک تولید محتوای آسمان خراش یا اسکای اسکریپر یک تکنیک فوق العاده قدرتمند در سئو و بهینه سازی سایت است که توسط یکی از سئو کاران حرفه ایی به نام برایان دین از سایت backlinko.com معرفی شده است.

امروزه ابزارهایی تحت عنوان تحلیل رفتار کاربر وجود دارند که از ابتدای ورود او به سایت، رفتارش را زیرنظر می‌گیرند. این ابزارها نشان می‌دهند که کاربر از کدام بخش‌های سایت بازدید کرده و به کدام بخش‌ها اصلا مراجعه نکرده است؛ از معروف‌ترین آن‌ها، Hotjar و Microsoft Clarity هستند. با بررسی رفتار کاربر می‌توانید سایت را بهینه و ضعف‌های آن را برطرف کنید. – Honeypots یا تله‌های دیجیتالی، فیلدهای پنهان یا لینک‌هایی هستند که برای کاربران انسانی قابل مشاهده نیستند اما ربات‌ها آن‌ها را پر می‌کنند یا کلیک می‌کنند. خیر، به هیچ وجه فریب تبلیغات افزایش بازدید سایت با نرم افزار هوشمند یا موارد مشابه را نخورید. چنین ابزاری نه تنها بازدیدکننده ای برای شما تامین نمیکنند، بلکه موجب جریمه سایت میشوند.

این روش بالا بردن بازدید سایت هم می‌تواند ترافیک زیادی برایتان ایجاد کند. البته هزینه آن بر اساس کلیک محاسبه نمی‌شود بلکه در ازای مدت نمایش در سایت مقصد، هزینه‌ای از شما دریافت می‌شود. معمولا سایت‌های خبری قسمتی را به ‌عنوان «لینکدونی» یا «مطالب سایر رسانه‌ها» به تبلیغات همسان اختصاص می‌دهند. کلیک اول به عنوان یکی از معتبرترین پلتفرم های ارائه خدمات افزایش بازدید سایت، راهکارهایی حرفه ای و مطمئن برای ارتقای ترافیک سایت شما ارائه می دهد. این پلتفرم با بهره گیری از تکنولوژی های روز و تیم متخصص، خدماتی متنوع و قابل اعتماد در اختیار کسب و کارها قرار می دهد. برای بالا بردن آمار بازدید سایت باید در موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشید.

سئو off page فعالیت‌هایی است که در خارج از سایت انجام می‌دهید تا آن را به دیگران و مخصوصا موتورهای جستجو بشناسانید. از جمله مهم‌ترین اقدامات موردنیاز در سئو خارجی، لینک‌سازی و گسترش آگاهی از برند شما است. اما علاوه بر سئو داخلی و خارجی، دسته دیگری از فعالیت‌های بهینه‌سازی سایت به سئو تکنیکال معروف‌اند. سئو تکنیکال شامل اقدامات فنی مثل اصلاح لینک‌های شکسته، ایجاد SITEMAP و استفاده از متا تگ‌های زبان می‌شود. تیم حرفه ای کلیک اول با سال ها تجربه در این زمینه آماده است تا شما را در مسیر افزایش بازدید سایت همراهی کند. در این مقاله، به بررسی بهترین راهکارهای کاربردی و ساده برای موفقیت آنلاین پرداخته و خدمات ارائه شده توسط کلیک اول را معرفی می کنیم.

یکی از روش های افزایش بازدید سایت، سئو داخلی است که می‌تواند به رتبه‌بندی وب‌سایت شما در موتورهای جستجو کمک کند و ترافیک بیشتری را به ارمغان بیاورد. گوگل از سایت‌هایی حمایت می‌کند که به عنوان متخصصان آن حوزه شناخته می‌شوند. نوشتن محتواهای تخصصی و طولانی‌تر با روش خوشه‌ای (Pillar Cluster) باعث افزایش اعتبار نوشته‌های شما می‌شود. شما می‌توانید یک صفحه اصلی (Pillar) ایجاد کنید که یک پست وبلاگ طولانی است که به طور گسترده تمام جنبه‌های یک موضوع را پوشش می‌دهد. سپس، محتوای خوشه‌ای (Cluster) را بنویسید که کلمات کلیدی بلندی را هدف قرار می‌دهد که نشان می‌دهند یک موضوع را به طور کامل پوشش داده‌اید.

– بازدیدکنندگان واقعی معمولاً تعاملات متقارن و طبیعی با وب‌سایت دارند، مانند پر کردن فرم‌ها، اسکرول کردن صفحه و کلیک کردن روی لینک‌ها. در نهایت، موفقیت در افزایش ترافیک وب‌سایت به توانایی شما در تبدیل این ترافیک به مشتریان وفادار و ارزشمند بستگی دارد. گوگل وب ‌سایت‌ هایی را که سریع ‌تر بارگذاری می ‌شوند، در رتبه بهتری قرار می ‌دهد و به خصوص اکنون توجه ویژه ‌ای به نسخه ‌های موبایلی وب‌ سایت‌ها دارد. اینترنت از دستگاه های تلفن همراه بیشتر از رایانه ها جستجو می شود و گوگل می خواهد بهترین ها را در رتبه های بالاتر قرار دهد. به طور خلاصه، فناوری است که گوگل ایجاد کرده است که به شما امکان می دهد صفحاتی ایجاد کنید که تا 80٪ سریعتر در دستگاه های تلفن همراه بارگذاری شوند. وب سایت های نسخه AMP دارای HTML و جاوا اسکریپت هایی ساده سازی شده هستند.

ورودی گوگل به معنی ترافیکی است که از طریق نتایج جستجوی ارگانیک گوگل به سایت شما هدایت می‌شود. این ترافیک معمولاً یکی از باارزش‌ترین منابع ترافیک محسوب می‌شود؛ زیرا کاربران هنگام جستجوی عبارات یا کلمات کلیدی مرتبط با محصولات، خدمات یا محتوای شما، به سایت شما دسترسی پیدا می‌کنند. افزایش ورودی گوگل مستقیماً به بهبود سئو (بهینه‌سازی موتور جستجو) سایت شما مرتبط است. اگر بتوانید با استفاده از تکنیک‌های بهینه‌سازی، سایت خود را برای کلمات کلیدی خاص بهینه کنید و در نتایج برتر گوگل ظاهر شوید، این کار به معنای جذب بازدیدکنندگان بیشتر و کاربران هدفمند خواهد بود. در نهایت، بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجوی اینترنت برای موفقیت در بازار آنلاین بسیار مهم است.

به استفاده از این روش‌ها، احتمال به‌اشتراک‌گذاری مطالب افزایش می‌یابد و این موضوع منجر به افزایش بازدید سایت خواهد شد. کافیست که مجموعه ای از ایمیل های کاربرانی که جز گروه هدف شما قرار دارند را بدست آورید. برای این کار می توانید در سایت خود قسمتی را برای دریافت ایمیل کاربران ورودی قرار دهید و یا یک بخش خبرنامه ایجاد نمایید. همچنین بسیاری از شرکتهای تبلیغاتی هستند که دیتاست های خوب و دسته بندی شده ای از ایمیل ها را دارند که متناسب با نوع فعالیتی که دارید می توانید از آنها بخواهید که آدرس ایمیلها را در اختیار شما قرار دهند. تجربه کاربری با عواملی مثل سرعت سایت، عملکرد، نحوه نمایش، رنگبندی، محل قرارگیری منوها و لینکها، ساختار سایت و بطور کلی هرآنچه در تجربه کاربر تاثیر دارد، سروکار دارد. طبق تحقیقات انجام شده، صفحاتی که حداقل یک ویدئو در محتوای خود دارند، در حدود 50 درصد از وبسایت های دیگر نرخ کلیک بیشتری دارند.

مانند هر شرکت دیگری، گوگل نیز می خواهد بهترین ها را به مشتریان خود ارائه دهد و این به معنای نشان دادن بهترین نتایج ممکن است. نه تنها سایتهایی که به سوالات پاسخ می دهند، بلکه سایتهایی که می توانند تجربه بهتری را ارائه دهند. گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) یکی از ابزارهای پرکاربرد گوگل بوده و وظیفه آن بررسی آمار سایت ها و تحلیل آن هاست. از مزایای تبلیغات PPC می توان به قابلیت اندازه گیری دقیق نتایج اشاره کرد. شما می توانید با استفاده از ابزارهایی مانند Google Ads، عملکرد کمپین های خود را رصد کرده و بر اساس داده های واقعی، استراتژی های خود را بهینه کنید. این امر به شما کمک می کند تا بیشترین بازدهی را از بودجه تبلیغاتی خود به دست آورید.

محتوای مناسب برای هر شبکه اجتماعی متفاوت است و باید با توجه به ویژگی ها و علایق کاربران آن شبکه تولید شود. در بسیاری از سایت‌ها از یک نوار در کنار صفحه استفاده می‌شود که برای نمایش محتوای مرتبط، تبلیغات، جستجو و ... یک سایدبار که شامل محتوای مرتبط و پیشنهادی باشد، کمک بسیار زیادی به افزایش بازدید سایت شما و صفحات آن می‌کند؛ زیرا توجه مخاطب را جلب کرده و باعث تشویق کاربر به کلیک روی این مطالب می‌شود. همچنین یک نوار جستجو به کاربران شما این امکان را می‌دهد که مطالب مورد نظر و دلخواهشان را در سایت شما جستجو کنند. ثبت URL یا وب‌سایت در موتورهای جستجو یکی از گام‌های کلیدی در بهینه‌سازی سئو و دیده‌شدن وب‌سایت است.

استفاده از شبکه های تحویل محتوا (CDN) نیز از دیگر روش های موثر است که باعث می شود محتوای سایت شما از سرورهای نزدیک به محل کاربر بارگذاری شود و به این ترتیب سرعت دسترسی به سایت افزایش یابد. با بهبود سرعت بارگذاری، می توانید تجربه بهتری برای کاربران ایجاد کرده و رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو ارتقا دهید. سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو مجموعه ای از تکنیک ها و روش ها است که با هدف بهبود رتبه بندی سایت در نتایج موتورهای جستجو انجام می شود. سئو به شما کمک می کند تا سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید و در نتیجه، رتبه بندی بهتری در نتایج جستجو کسب کنید. سئو (SEO) مخفف عبارت search engine optimization است و به بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو می‌پردازد.

گوگل علاقه زیادی به محتواهایی دارد که بعد از انتشار دوباره بروزرسانی شده و مطالب دیگری به آن اضافه می‌شود. بنابراین پیشنهاد می‌کنم بعد از گذشت ۱ الی چند ماه از انتشار مقالات‌تان، دوباره آنها را بروزرسانی کرده و مقداری محتوای جدید به هر صفحه اضافه کنید. (۱۰۰ تا ۵۰۰ کلمه حداقل) این راهکار باعث می‌شود رتبه صفحه در نتایج جستجو تکانی خورده و مخاطبان بیشتری جذب کنید و طبیعتا باعث افزایش بازدید سایت خواهد شد. تگ‌های Alt، یک شرح متنی از تصاویر برای موتورهای جستجو و صفحه‌خوان‌ها ارائه می‌دهند. Alt تصاویر تاثیر زیادی در بهبود رتبه تصویر شما را در نتایج جستجو دارند.

یکی دیگر از راه‌های افزایش بازدید از طریق سایت‌های خبری اجتماعی، اشتراک‌گذاری محتوای شما در کانال‌های محبوب و پرطرفدار است. اگر فعالیت‌تان را تازه شروع کرده‌اید می‌توانید محتوای وب‌سایت خود را در این سایت‌ها به اشتراک بگذارید، اما این کار را با دقت انجام دهید. هنگامی که یک کاربر از بلاگ شما بازدید می‌کند، هدفتان این است که او را ترغیب کنید تا دیگر صفحات را نیز ببیند. به همین دلیل است که لینک‌های داخلی (لینک به دیگر صفحات وب‌سایت) اهمیت خیلی زیادی دارند. هنگامی که کاربران به بازدید از دیگر صفحات وب‌سایت شما ادامه می‌دهند، احتمالش زیاد است که تبدیل به مشتری یا یکی از طرفداران برندتان شوند.

مدت زمان حضور کاربر در سایت یا همان Dwell Time نشان‌دهنده رضایتش از محتوا است. گوگل و موتورهای جستجوگر برای این شاخص ارزش زیادی قائل هستند و بر همین اساس مقاله شما را در صفحه نتایج بالاتر می‌برند. یکی از پربازده‌ترین روش‌های جذب مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی و مخصوصا اینستاگرام، کامنت مارکتینگ است. در این روش باید به سراغ پست‌های پربازدید در اینستاگرام رفته و نسبت به محتوای آن یک نظر جذاب، آموزنده، انتقادی، طنز، جنجالی یا هر نوع نظری که باعث جلب توجه بشود، بدهید. در آپدیت محتواهای قبلی سعی کنید تمامی ایرادات و اشکالاتی که در محتوا وجود دارد برطرف کنید.

یکی از بهترین تکنیک ها برای افزایش بازدید سایت از کانال گوگل، تولید عناوین جذاب است که CTR سایت را در SERP ها افزایش می دهد. هرچه تعداد کلیک‌های بیشتری در نتایج داشته باشیم، دید گوگل نسبت به سایت بهتر خواهد شد. به عنوان مثال، صفحات سایتهایی که وبلاگ دارند 55 درصد بیشتر از آنهایی که وبلاگ ندارند بازدیدکننده دارند. پست هایی که در وبلاگ منتشر میشود در راستای محتوای صفحات اصلی و مرتبط با حوزه فعالیت سایت است. ادزینو به شما کمک میکند تا صفحه اول گوگل و آمار بالای کلیک های مشتریان برای شما باشد.

هم‌چنان این موتور جستجو، دروازه اصلی برای دستیابی به این هدف محسوب می‌شود. با اجرای یک استراتژی جامع سئو، ایجاد محتوای باکیفیت و مرتبط و استفاده از قدرت رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات آنلاین، می‌توانید به‌میزان قابل‌توجهی، امکان دیده‌شدن خود را در نتایج جستجوی گوگل افزایش دهید. پیاده‌سازی Schema (و به طور کلی داده‌های ساختار یافته) لزوماً به خودی خود باعث افزایش بازدید وب‌سایت شما نمی‌شود؛ اما خزش و ایندکس صفحات شما را برای ربات‌های موتورهای جستجو آسان‌تر می‌کند. یکی دیگر از مزایای استفاده از اسکیما برای سئو این است که می‌تواند منجر به نمایش بهتر سایت در نتایج جستجو شود که نرخ کلیک را بهبود می‌بخشد. استفاده از پتانسیل خوانندگان و مشتریان فعلی، یکی از بهترین راه های افزایش بازدید سایت شما و یک استراتژی مناسب است. هنگامی که یک محتوای جدید پست می‌کنید، می‌توانید آن را برای دنبال‌کنندگان/مشترکین خود ارسال کنید تا افزایش سریع ترافیک را تجربه کنید.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/