انجام حرکات دستگاه ems

انجام حرکات دستگاه emsدر باشگاه ورزشی بانوان در سعادت آباد معمولا تحت نظر مربی بوده و آن ها با توجه به نیاز بد

توسط مدیر سایت در 25 تیر 1402

انجام حرکات دستگاه emsدر باشگاه ورزشی بانوان در سعادت آباد معمولا تحت نظر مربی بوده و آن ها با توجه به نیاز بدن افراد حرکات مناسب را برنامه ریزی و پیاده سازی خواهند کرد که تا حد زیادی از آسیب رسیدن به بدن افراد جلوگیری خواهد شد. جهت خرید دستگاه emsتماس بگیرید.

برخی از افراد به دلیل مشغلههای زیاد نمیتوانند به طور منظم ورزش را دنبال کنند به همین خاطر باید روشی را مورد استفاده قرار دهند که در کمترین زمان نتیجه مثبتی را برایشان رقم بزند. اما باید گفت که برخی تحقیقات علمی حتی ارزش چاپ کردن روی کاغذ را هم ندارند و همانطور که میدانید برخی ورزشکاران برای دریافت مبالغ بالا حاضرند در تبلیغ هر محصولی شرکت کنند.همچنین باید گفت که دستگاه ems گران قیمت هستند و برای توجیه این هزینه بازدهی آنها باید قابل توجه باشد.هنگامی که با دقت به شواهد علمی در این باره نگاه کنیم متوجه این موضوع میشویم که دستگاه emsدر واقع تنها جنبه تبلیغاتی ندارند و مفید میباشند اما اثرگذاری آنها در واقع آنقدر عظیم نیست که سازندگان آنها ادعا میکنند.اگرچه این دستگاهها ایمن هستند اما نمیتوانند باعث یک تاثیر عمیق در رشد و ریکاوری عضلات شما شوند.البته این موضوع لزوما نشان دهنده این نیست که شما نمیتوانید از آنها استفاده و بهرهمند شوید.در این مقاله خواهید آموخت که خرید دستگاه ems چه هستند، چگونه عمل میکنند و علم در مورد میزان کارایی آن چه میگوید.


همچنین بهتر است افرادی که دچار بیماری هایی مانند دیابت، کم کاری تیروئید، بیماری های خود ایمنی، قلبی عروقی و تنفسی هستند قبل از تصمیم به شروع دستگاه ems با پزشک خود مشورت نمایند. در آن از سیستمی استفاده میشود که با اتصال الکترود هایی بصورت کاملا هوشمند امکان انثباض عضلانی بدون اصتفاده از وزنه ایجاد می شود. مربی ها با توجه به مضرات ems حرکات را برنامه ریزی و پیاده سازی می کنند که کمترین آسیب به بدن وارد شود. این الکترودها با ارسال پالس های الکتریکی کوچک به ماهیچه های شما در طول تمرین، آنها را منقبض می کنند و باعث می شوند در حرکات ورزشی فشاری چندین برابر به آنها وارد شود. EMS به عنوان یک منبع خارجی ، این پالس ها را تولید و از طریق الکترود به بدن شما منتقل می نماید ، که به موجب آن تحریک در عضلات رخ می دهد. 4- پالس های دستگاه ای ام اس، امواج بسیار ضعیفی هستند که به افراد این تضمین را می دهند که هیچ نوع خطری سیستم عصبی و مغز آن ها را تهدید نخواهد کرد. 1- انجام تمرین با استفاده از روش ای ام اس در باشگاه ورزشی شهرک غرب به هیچ عنوان دردناک نبوده زیرا این دستگاه پالس های الکتریکی را به میزان بسیار ضعیف به بدن منتقل نموده و پس از مدتی بدن به این پالس ها عادت خواهد نمود.

7- قیمت دستگاه EMS بسیار بالا می باشد اما ورزشگاه های مجهز و حرفه ای این دستگاه را دارا می باشند که شما می توانید با مراجعه به این ورزشگاه ها از دستگاه EMS استفاده نموده و هزینه های خود را تا حد زیادی کاهش دهید. سعی کنید پس از تمرین های EMS میزان زیادی آب مصرف کنید زیرا ورزش ای ام اس فشار بسیاری را بر بدن وارد نموده و میزان آنزیم کراتین کیناز را افزایش داده بنابراین مصرف آب می تواند اسید لاکتیک مازاد را از بدن دفع نموده و از کوفتگی و درد های عضلانی و هم چنین سردرد به میزان قابل توجهی جلوگیری نمایید. همچنین سعی کنید مصرف ویتامین های B1٬ B12 و C را فراموش نکنید. ۱. در آن واحد تنها یک گروه عضلانی را هدف قرار دهید : دستگاههای (EMS) تنها زمانی کارامد هستند که تنها روی یک گروه عضلانی تمرکز کنند پس سعی نکنید تمام عضلات سینه، چهار سر، جلو بازو و پشت خود را در آن واحد تحریک کنید. پاتوژن هایی که به قلب می رسند، می توانند منجر به بروز بیماری های قلبی جدی در فرد شوند. این تکنیک نیاز به پوشیدن یک دست لباس کامل الکترودی دارد که به یک دستگاه متصل است، این دستگاه موج هایی از امواج الکتریکی از طریق سیم ها و الکترودها به عضلات بدن ارسال می کند.

 

همان طور که می دانید حرکات EMS فشار زیادی را به عضلات و بدن وارد می نماید و بهتر است قبل از شروع اولین جلسه تست های از افراد گرفته شود تا بتوان متوجه شد که بدن افراد با قرار گرفتن در معرض پالس هایی دستگاه EMS دچار آسیب نخواهد شد. شما هرچه بیشتر یک فعالیت فیزیکی را به درستی انجام دهید میتوانید در آن عملکرد بهتری داشته باشید حالا این کار میتواند چه انجام اسکات باشد و چه پرتاب کردن توپ بیسبال.اما در مورد اسکات هرچه در انجام صحیح آن بهتر شوید وزنههای بیشتری را میتوانید جابجا کنید.اکنون به ما گفته شده است که دستگاههای (EMS) میتوانند از طریق بهبود کارایی عضلات باعث افزایش قدرت شوند. تحریک الکتریکی عضلات چیست؟ در طول یک تمرین شما یک دست جلیقه و شلوار مجهز به ده ها تن از الکترودهای کوچک می پوشید، که گروه های عضلانی شما را در طول ورزش تحریک می کنند. هنگامی که مغز به ماهیچهها دستور انقباض را میدهد بسیاری از فیبرهای عضلانی آماده به کار میشوند اما تعدادی نیز در حالت آماده باش قرار میگیرند تا اگر فیبرهای در حال کار خسته شدند آنها جایگزین شوند.اما دستگاههای (EMS) از طرف دیگر باعث میشوند که کل فیبرهای ماهیچه ای در یک عضله در آن واحد فعال شوند و به همین دلیل است که در تحقیقات نشان داده شده است که این دستگاهها میتوانند ۳۰% باعث فعال سازی بیشتر فیبرها نسبت به انقباض عضلات در حالت تمرینی شوند.



منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن