چگونه استراتژی ویدئو مارکتینگ ایجاد کنیم؟

بازاریابی درونگرا یا جاذبه ای کاربران اینترنتی را به مشتریان وفادار شما تبدیل میکند، بنابراین ارزش دارد بر روی آن سرمایه گذاری کنید. و این هزینه بستگی به این دارد که شما می خواهید چطور و چقدر دیده شوید یا اینکه چقدر سرمایه برای این کار دارید. حتی اگر استراتژیست تماموقت برای سئو در اختیار ندارید هم بهتر است فهرستی از کلمات کلیدی در حوزه کاری خود را داشته باشید.

تحقیقات نشان میدهند که در سه سال گذشته استفاده مرتب از اینترنت در میان بزرگسالان پنج درصد رشد داشته است و این موضوع رفتار خرید مشتریان را نیز با خود تغییر داده است. اگر وبسایت شما به صورت ریسپانسیو طراحی شده باشد، خیلی سریع خودش را با اندازۀ صفحۀ کاربر وفق میدهد تا مطالب شما به صورت درست نمایش داده شوند؛ ولی در غیر اینصورت بهم ریخته شدن ظاهر سایت باعث فرار کاربران خواهد شد.

برای مثال، تبلیغات بنری پرزرقوبرق که در بالای بسیاری از وبسایتها دیده میشوند با هدف فروش محصولات یا تبلیغ به همه افراد ساخته میشوند، این نوع تبلیغات فرقی میان افراد قائل نمیشود و برای کسانی که تمایل به دیدن این تبلیغات ندارند هم نمایش داده میشوند. در نهایت، توصیه میشود که برای دستیابی به موفقیت پایدار و طولانی مدت، بر روی سئو، محتوا و شبکههای اجتماعی بیشتر تمرکز کنید تا نسبتا هزینهی کمتری صرف کنید.

به عنوان مثال، اگر هدف شما افزایش آگاهی از برند است، ممکن است بخواهید بیشتر روی جذب مخاطب از سمت شبکههای اجتماعی تمرکز کنید. در بازاریابی رادیویی ممکن است برندی به صورت مستقیم یا غیر مستقیم تبلیغ شود، گاهی مجری به صورت غیر مستقیم در میان حرفهایش از یک محصول نام میبرد، گاهی نیز پیام بازرگانی پخش میشود.

نظرات آنلاین درباره شرکت شما: وقتی فردی به صورت آنلاین درباره شرکت و کسب و کار شما نظر بدهد، چه این نظر خوب باشد و جه بد، حرفهای نیست که به آن پاسخ ندهید. این دوره در حال حاضر به صورت آنلاین برگزار میشود، در نتیجه شما میتوانید از هر جای ایران و حتی خارج از کشور در آن شرکت کنید.

در نتیجه میزان ترافیک ارگانیک (یا رایگان) وب سایت شما افزایش می یابد. شما با تحقیق کلمات کلیدی برای حجم و قصد جستجوی خود (یا معنا) میتوانید به سوالاتی برای خوانندگان و رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) این سوالات پاسخ دهید. ایمیل اغلب برای تبلیغ محتوا، تخفیف ها و رویدادها و همچنین برای هدایت افراد به وب سایت تجارت استفاده می شود.

روابط عمومی آنلاین می تواند به کمک پوشش آنلاین به وسیله نشریات دیجیتالی، وبلاگ ها و سایر وب سایت های مبتنی بر محتوا، امنیت شما را در فضای آنلاین تامین کند. بازاریابی آنلاین عملی است که میتوانید با استفاده از نشریات دیجیتال، وبلاگها و سایر وبسایتهای مبتنی بر محتوا، انجام دهید. اما اگر تازه به دنبال دیجیتال مارکتینگ هستید، میتوانید با استفاده از منابع مفید سراغ یادگیری ترفندها و بایدها و نبایدها آن بروید و به موفقیت شرکتها کمک کنید. اما هستند کسانی که هنوز هم سوالات زیادی در مورد بازاریابی دیجیتال دارند و دوست دارند تا بیشتر درباره این مفهوم بدانند.

تا چند سال پیش حدود دو سوم یا سه چهارم کسبوکارها بازاریابی دیجیتال خود را به دلیل آشنا نبودن به تکنیکهای جدید بدون هیچگونه برنامهای پیش میبردند که این مقدار امروزه به 44 درصد کاهش پیدا کرده است، البته هرچند که هنوز مقدار بالایی است اما میتوان امیدوار بود که در چند سال آینده تمامی کسبوکارها طبق یک برنامه و استراتژی در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیتهای خود را انجام میدهند. از طرف دیگر، بازاریابهایی که از تاکتیکهای درونگرا دیجیتال استفاده میکنند، از محتوای آنلاین برای جذب مشتریان هدف خود به وبسایتهای خود استفاده میکنند. در این روش میتوانید محتواهای جذابی تولید کنید و وبسایتهای ناشر را به سمت محتوای خود جذب کنید تا بتوانید بک لینکهایی رایگانی به دست آوردید که تمام آنها برای رتبه گرفتن و سئوی وبسایت شما مفید هستند.