دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال چیست؟

روش های اینستاگرام مارکتینگ، مزایا و معایب خاص خود را دارد. از مهم ترین فاکتورهای حضور در دیجیتال مارکتینگ، تسلط به مهارت فتوشاپ است. تمام آنچه که در دیجیتال مارکتینگ به دنبال آن هستیم، دستیابی به مخاطب هدف از طریق محتوای منحصر به او است. با مخاطبان خود تعامل داشته باشید، آن ها را تشویق کنید تا مطالب شما را به اشتراک بگذارند، محتوای شما را در اینستاگرام از طریق سایر شبکه های اجتماعی تبلیغ کنند. از اونجایی که فضای اینستاگرام فضایی دوستانه و غیر رسمی است پس سعی کنید عکس هایی که انتخاب می کنید معرف هویت برندتون باشه، نه اینکه فقط از عکس محصولاتتون استفاده کنید.

با استفاد از این روش می توانید بفهمید که روی هر تبلیغ چه تعداد کلیک شده است و حتی چه تعداد از این کلیک ها منجر به فروش شده است. عکس های زیادی از مناظر در سایت National Geographic وجود دارد که از زوایای مختلفی گرفته شده.سعی کنید عکسهایی را بگذارید گه از زاویه بالا گرفته شده باشد.

یک جمله معروف هست که می گه یک عکاس شغلش این هست که در میان هرج و مرج و شلوغی ،سادگی را به نمایش بگذارد. برای امتحان کردن فیلترها بهتر است از عکس هایی استفاده کنیم که کیفیت بالایی دارند. برای مثال صحبت با روزنامهنگاران در توییتر روش فوقالعادهای برای گسترش رابطه با مطبوعات است زیرا فرصتهای رسانهای بیشماری را برای شرکتتان بوجود خواهد آورد. دیجیتال مارکتینگ به استفاده مناسب ابزارهای دیجیتالی برای ایجاد معماری و ساختار حرفه ای در بستر اینترنت و گسترش آن ها از طریق هدف گذاری و تعیین استراتژی مناسب در این زمینه اطلاق میگردد. مشتریانتاین را از طریق اس ام اس از آخرین تخفیفها و آفرها آگاه سازید.

اگر در صنعت DLT مبتدی هستید میتوانید راهنماییهایی را در این وب سایت جستجو کنید تا به شما اطلاعات مفیدی ارائه دهد. در فریم ورک RACE با چهار مرحله دسترسی، اقدام، تبدیل و تعامل مواجه هستید که باید بین آنها هماهنگی خوبی ایجاد کنید تا در نهایت بتوانید فروش بیشتری داشته باشید و مشتریان وفادار بسازید. اگر بین عکس ها از یک خط برای جدا کردن عکسها استفاده کنید باعث می شود که برای بیننده گیرایی بیشتری داشته باشد. یک پس زمینه شلوغ با تعداد زیادی موضوعی که در عکس هست باعث میشه که ذهن بیننده بهم بریزه و موضوع اصلی عکس مشخص نشود.

شاید به این نکته فکر کنید که چه جوری میشه بدون داشتن دوربین حرفه ای عکس های با کیفیت گرفت؟ چون اگر عکس از لحاظ کیفیت و نور ضعیف باشد فیلترها به خوبی عمل نمی کنند. وقتی که شروع به پست عکس ها کردید متوجه می شوید که از طیف وسیعی از عکس ها استفاده کنید . این ایام و موضوعات فرصت مناسبی هستند تا بتوانید پست هایی بگذارید که بیشتر دیده شود. برای نمونه شما میتوانید به صورت دقیق انتخاب کنید که دوست دارید در چه مکانهایی تبلیغات شما دیده شوند.

علاوه بر بارگذاری پست ها مدیر اینستاگرام در رابطه با چگونگی بارگذاری پست ها، بهترین زمان برای پست گذاری، نحوه ی تبلیغات و بسیاری از ترفندهای دیگر به شما کمک می کند. از طرف دیگر، برنامه ریزی برای اصول بازاریابی اینستاگرام، تهیه پست های مناسب و تبلیغات در اینستاگرام، بسیار اهمیت دارد.

درست مانند سئو، بازاریابی کسب و کار شما در شبکه های اجتماعی، زمان و تلاش بیشتری می طلبد، اما در دراز مدت، می تواند نتایج بسیار ارزان تری به همراه داشته باشد. ولی الان قضیه فرق کرده و هر نفر از اعضای یک خانواده حتما مجهز به یک گوشی تلفن همراه است. با آژانس دیجیتال مارکتینگ آوید همراه باشید. ۵۵.۴ میلیارد دلار از حجم تجارت ۹۲.۱ میلیاردی ارزهای دیجیتال در روز شنبه، مربوط به استیبل کوینها بود. تیم ما قدم به قدم در مسیر موفقیت در کنار شما خواهد بود.

مثلا کمپانی نایکی بیشتر عکس های پیچ را به ورزشکاران ، کنسرت ها و عکس هایی اختصاص داده که پرسونال برندینگ را بیشتر نشان می دهد و در کنار آن عکس محصولات خود را ارائه داده. ۱۰۸۰ پیکسل باشد. در کنار عکس های مربعی می توانید از عکس های مستطیل هم استفاده کنید. این در حالی است که یک وب سایت حتی زمانی که خواب هستید هم می تواند مشتری را جذب کند، او را متقاعد کند، به صفحه خرید هدایت کند، به صفحه پرداخت منتقل کند و بعد از دریافت پول، سفارش او را ثبت کند.

فضای منفی همان فضای خالی است که اطراف شی مورد نظرتان را در بر می گیرد. از فضای منفی استفاده کنید. رزولوشن عکس ها خیلی مهم هستند پس سعی کنید از عکس های با کیفیت استفاده کنید. در ادامه نکته هایی را برای بالاتر بردن کیفیت عکس ها بررسی می کنیم. چون کاربران تمایلی به دیدن عکس های تبلیغاتی ندارند. اما برای درست دیدن عکس ها، کاربر باید بر روی عکس کلیک کنند تا باز شود. به جای این کار در هر عکسی تمرکزتان را بر روی یک شی قرار دهید و با حذف کردن شلوغی های عکس ذهن بییننده را متمرکز کنید.