اینستاگرام مارکتینگ 2022+✔نکات بازاریابی اینستا|دایان افیلیت

پس از طراحی لندینگ و بارگذاری پستهای کمپین در پیج اینستاگرام چیچک به منظور دعوت مخاطبین از روشهای مختلف تبلیغات دیجیتال همچون تبلیغات کلیکی، تبلیغات بنری، اینفلوئنسر مارکتینگ، تبلیغات تلگرامی و اینستاگرامی استفاده کردیم. از آنجا که اکثر شما تا کنون حتما با ابزارهای مختلف دیجیتال مارکتینگ از جمله شبکه های اجتماعی ، تبلیغات کلیکی ، طراحی سایت و یا بازاریابی محتوا سر و کار داشته و درگیر بوده اید، قطعا به دنبال این موضوع هستید که بدانید مزیت و منفعت منحصر به فرد یک برند پیج پریمیوم نسبت به سایر ابزارهای دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

این بررسی ممکن است از مسیرهای مختلفی نظیر جستجو، شبکه اجتماعی، ایبوکها و موارد دیگر صورت گیرد. اگر حالت بیزینس شما B2B است، فعالیت های دیجیتال شما بیشتر حول محور ایجاد سرنخ آنلاین است با هدف این که کسی با مسئول فروش شما صحبت کند. در فروش B2B، پرسونای خریداران میتواند چندین مورد باشد، زیرا افراد مختلفی در فرآیند خرید درگیر هستند و سازمان میتواند به تعیین پرسونای جداگانه برای هر کدام از آنها بپردازد. تعیین الزامات: در ادامه مشخصات چیزی که مسئول خرید تمایل به خرید آن دارد مشخص میشود. در ادامه بر اساس نقاط قوت ما و ضعف رقبا ویژگی ها و برتری ها برای مشتری بیان می شود.

بررسی گزارشها، اطمینان از صحت اجرای پروسههای مختلف و اعطای مشاوره و البته نظارت بر کار تیمهای دیجیتال مارکتینگ و سایر موارد مشابه، همه بخشی از خدمات ارائه شده از سوی مجموعه آژانس دیجیتال مارکتینگ منظم است. پس از انجام تحقیقات بازار، تدوین برنامه بازاریابی، با روشن شدن مخاطبین هدف و شعارهای محوری، توسط واحد مطالعه بازار مجموعه تبلیغاتی مثلث و یا اطلاعات منتقل شده از سوی مشتری در جلسات فی ما بین شکل می گیرد و نتایج آن به اتاق فکر مجموعه تبلیغاتی مثلث جهت ارائه کار خلاقانه منتقل می گردد.

به دلیل افزایش قیمت کالای دیجیتال، این روز ها کمتر کسی می تواند به طور نقدی کالای دیجیتال را خریداری نماید.فروش اقساطی کالای دیجیتال وقتی اهمیت خود را در دنیای امروز نشان می دهد که برای خرید لوازمی که لازم دارید، حتی اگر بخواهید پس انداز کنید هم بعد گذشت تنها چند ماه ممکن است قیمت آن کالا دو تا سه برابر شود؛ پس دیگر نمی توان با پس انداز لوازم مورد نیاز خود را خرید کرد. این مطلب با نظرات شما تکمیل می شود. بازاریابی محتوا: محتوای موجود در سایت، بلاگ یا شبکههای اجتماعی باید به شکلی طراحی شوند که با استراتژی بازاریابی B2B شما سازگاری داشته باشند.

ترجیحات خرید: روشی که خریدار ترجیح میدهد به چه صورت است، مثلاً ترجیح میدهند آنلاین خرید کنند یا خرید حضوری داشته باشند. در این جا مسئول خرید احتمالاً به دانلود وایت پیپرها میپردازد. حال این که چنین محتوایی نفعی برای خریدار B2B ندارد. فرد حاضر در تیم فنی به اطلاعات فنی نیاز دارد، حال آن که فردی که در تیم خرید است به قیمت مناسب، پیشنهاد خرید و خدمات توجه بیشتری دارد. بررسی HubSpot نشان میدهد هشتاد درصد از تصمیمگیرندگان خرید در B2B ترجیح میدهند از طریق خواندن یک مقاله اطلاعات خرید خود را کسب کنند. مدلهای جدید سفر مشتری نشان میدهند برای جلب مشتری، به حضور مداوم و هدفمند در فضای آنلاین نیاز خواهد بود.

بازاریابان شبکههای اجتماعی، علاوه بر این، باید به شکل مداوم رشد کسبوکار در شبکههای اجتماعی را اندازهگیری و رصد کنند؛ آنها همچنین باید با مخاطبان و دنبالکنندگان ارتباطی مفید برقرار نمایند. از دیگر مزیتهای استراتژی بازاریابی دیجیتال این است که علمی و مبتنی بر تحقیقات است. این مرحله و مرحلهی پیشین، باطنی درهمتنیده دارند و در واقع بخشی از همهی این فعالیتها در هر دو مرحله تکرار میشوند. شما میتوانید از گوگل آنالیتیکس نیز برای تعیین پرسونای خریداران استفاده کنید. گوگل آنالیتیکس اطلاعات زیادی در مورد سن، علائق، جنسیت، ساعتهای بازدید و غیره را در اختیار شما قرار میدهد.