اهمیت و مفهوم دیجیتال مارکتینگ

اگر نتوانستید هشتگ ها را در متن کپشن استفاده کنید می توانید در زیر کپشن یا در کامنت اول آنها را بگنجانید. شما می توانید با استفاده از ترفند های CTA: Call To Action ایمیل مشتریان خود را به دست بیاوید. افیلیت مارکتینگ نوعی از بازاریابی دیجیتال است که در این مدل صاحبان وب سایت ها یا رسانه های اجتماعی طی توافقی با سایت میزبان، ترافیک خود را به صورت هدفمند به وب سایت میزبان هدایت می کنند. هشتگ ها باید به صورت طبیعی در متن باشند. از دیگر نمونه های تبلیغات دیجیتال تبلیغات کلیکی در سایت های پر بازدید است.

همچنین اینفلوئنسرهایی که فالووهای بیشتری دارند برای تبلیغات در پیج خود مبلغ بالاتری را دریافت می کنند. در حالی که صاحبان مشاغل سنتی با تبلیغات چاپی ، ارتباط تلفنی یا بازاریابی فیزیکی به معرفی و تبلیغ شغل خود میپردازند ، در بازاریابی دیجیتالی این فعالیت ها می تواند بصورت الکترونیکی و آنلاین رخ دهد. خیلی از شرکت ها از هشتگ های برند خود برای معرفی یک محصول جدید، راه اندازی کمپین های اینستاگرام، برگذاری ایونت ها و جمع آوری محتواهایی که توسط کاربران تولید شده استفاده می کنند.

در ادامه به معرفی استراتژیهای قدرتمند برای افزایش تعامل در اینستاگرام صحبت میکنیم. اگر مدرّس تمامی این مهارتها 1 نفر است، پیشنهاد میکنیم به کیفیت دوره با تردید نگاه کنید. اگر میخواهید فالوورهایتان را از دست بدهید، پشت سر هم پست ارسال کنید! با استفاده از این شیوه حرکت، شما کمکم یاد میگیرید که چطور کمپینهایی موفق راهاندازی کنید و نه تنها دیگر نیازی به راهنماییهای ما نداشته باشید بلکه از ما پیشی هم بگیرید.

عامل مهم که بیش از تعداد دنبال کنندگان خود اهمیت دارد این است که ، می خواهید تجزیه و تحلیل کنید که با چه سرعتی دنبال کنندگان و فالوورهای جدید در پیج خود به دست می آورید. خب وقتشه که ببینیم چه جوری هشتگ ها را با هم ترکیب کینم. یعنی طرف محصول یا خدمات خوبی دارد اما رقیبش که حتی شاید به خوبی این آدم هم نباشه ولی فروش چندین برابری داره. تکنیک پرش از موانع اسب یعنی از فروش مبلغ کم شروع کنید تا به مبالغ بالاتر برسید.

بسیاری از شرکت ها به جای اینکه بودجه تبلیغاتی خود را در جاهایی صرف کنند که ممکن است مخاطب اصلی آن را نبیند، ترجیح می دهند که از اینفلوئنسرهای صنعت خود استفاده کنند. هدف از طراحی سایت مشاهده حداکثری محتوا توسط بیشترین تعداد کاربران ممکن است، سئو سایت این امکان را فراهم می کند تا در موتورهای جستجو بیشتر دیده شوید و حداکثر کاربران ممکن را جذب کنید. هر چه تعامل در اینستاگرام بیشتر باشد شانس شما برای دیده شدن و فروش بیشتر خواهد شد. نرخ تعامل نشان میدهد که مردم تا چه حد با یک صفحه یا پست در شبکههای اجتماعی ارتباط برقرار کرده و آن را پسندیده اند.

با این کار شما ترافیک ارگانیک بیشتری خواهید داشت و بازدیدکننده بیشتر همیشه نوید درآمد بیشتر را به همراه دارد. اگر می خواهید تحلیل مناسسبی از روند پیج خود داشته باشید باید بتوانید نرخ تعامل در اینستاگرام را محاسبه کنید. بنابراین اینگیجمنت ریت در واقع مجموع لایک، کامنت و سایر فعالیتهای کاربران هر پیج برای پستهای آن خواهد بود. علاوه بر این میتوانید مطلع شوید میانگین زمان حضور هر کاربر چقدر است و صدها داده مفید دیگر. بر این اساس اگر بر خلاف سلیقه آنها عمل کنید، دیر یا زود باید عرصه را برای رقبای خود خالی کنید.

مثلا در صورتی که موجودی انبار شما رو به کاهش است سیستم به صورت خودکار برای شما ایمیل ارسال می کند و یا اگر رقبای شما قیمت کالاها را کاهش داده اند می توانید به سرعت متوجه شوید. برای آزمون و یا نظرسنجی های طولانی تر که بر روی سایت منتشر می کنید می توانید لینک را به اشتراک بگذارید یا آزمون را از طریق استوری تبلیغ کنید. تصمیمگیری در مورد این فواصل زمانی، باید از طریق تحقیق انجام شود. از طریق فرمول های زیر می توانید به صورت دستی نرخ تعامل یک یا چند پست را در اینستاگرام محاسبه کنید.

شما هر مهارت را به صورت جداگانه می توانید یادبگیرید. نرخ تعامل در اینستاگرام، در هر بستر رسانه اجتماعی، به معنای اندازه گیری میزان وفاداری فالوورهای شما است. لایک کردن یک معیار اصلی است که نشان دهنده این مسئله است که محتوای شما توسط فالوورهای شما به خوبی درک شده و مورد توجه آن ها قرار گرفته شده است. تعامل در اینستاگرام به نحوه تعامل و درگیر شدن فالوورهای شما با محتواهایی که ایجاد می کنید، دارد. اشتراک گذاری پست ها و ذخیره کردن پست شما روش دیگری از تعامل در اینستاگرام است که در صورتی که مخاطبان از پست شما راضی باشند آن را ذخیره می کنند تا در مواقع دیگر نیز به آن دسترسی داشته باشند و یا آن را با دوستان خود به اشتراک می گذارند.

با توجه به این موضوع، محتوای تولید شده توسط کاربر، یکی از روش های ساده تولید محتوا در اینستاگرام است. امروزه اینستاگرام یکی از مهم ترین ابزارهای شبکه های اجتماعی برای بازاریابی و مدیریت کسب و کارهای اینترنتی محسوب می شود. پست های وبلاگ: بهترین راه برای افزایش ترافیک وب سایت که با سئو و استراتژی کلمات کلیدی با هم بکار می رود.

قطعاً برای شما هم مانند ما جای شکی نیست که اگر بخواهید کسب درآمد اینترنتی داشته باشید و فروشتان را بیشتر کنید باید به روشهای بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ مسلط باشید. اگر طی حرکت در موبایل مطالب به هم بریزد، در نتیجه درصد قابل توجهی از ترافیک وب خود را از بین می برید. از عناوین سرفصلها هم اینطور به نظر میرسد که مخاطب اصلی آکادمی نوین از برگزاری این دوره تربیت دیجیتال مارکترهای همه فن حریف است. همانطور که با هم در این مقاله خواندیم، آنچه از دیجیتال مارکتینگ به عنوان ادمین اینستاگرام یا رشد صفحه اینستاگرام برداشت میشود کاملا اشتباه است.