استراتژی بازاریابی دیجیتال – فایلمس

پس حتی اگر در سایتی سفارش به رستوران شما صادر نشود حداقل این است که افرادی که در آن سایت سفارش آنلاین غذا حضور دارند نام رستوران شما را دیده و احتمالا برای یکبار هم که شده منوی شما را دیده اند. معمولا پیج های فروشگاهی دارای سایت نیز هستند که فالورها قبل از خرید برای اعتماد بیشتر نام برند شما را در گوگل سرچ می کنند تا به سایت تان برسند.

شک نداشته باشید که علاوه بر هزینه تبلیغ، سودی نیز به حساب شما بر می گردد. اگر شما از تبلیغات پولی نیز استفاده کنید سریع تر به نتیجه می رسید؛ گرچه پیشنهاد ما این است که فعلا این مورد را کنار بگذارید و روی فعالیت های ارگانیک (رایگان) مانند محتوای خوب، سئو و رسانه های اجتماعی تمرکز کنید تا موفقیت های بعدی شما پایدار باشد. اگر در تلویزیون، مجله یا بیلبورد تبلیغ کنین، واقعا روی افرادی که قراره اون تبلیغات رو ببینن کنترل زیادی ندارین. از طرف دیگر فرض کنید شما همان تبلیغ را در کانالی قرار دهید که اعضای آن گروه افرادی هستند که محل زندگی آن ها در نزدیکی مکان رستوران شما است.

این روزها دیگر ساعات زیادی از زندگی مردم در شبکه های اجتماعی سیر می شود. داستان هایی که در رستوران شما اتفاق می افتد، جشن هایی که برگزار می شود، رویدادها، عکس منو و به خصوص عکس غذاهای رستوران از مهم ترین محتواهایی است که باید در شبکه های اجتماعی خود منتشر کنید.

همچنین بر اساس آمار منتشر شده در سال ۱۳۹۶، ۳۳ میلیون نفر از جمعیت ایران با موبایل به اینترنت متصل میشوند. کسب و کارها با پرداخت هزینه یا ارائه رایگان محصولات و خدمات خود به این افراد از آن ها میخواهند در کانال های مختلف ارتباطی به ویژه صفحات خود در شبکه های اجتماعی در مورد مزایای محصولات آن ها مطلب منتشر کنند. همگان میدانند که اهمیت دیجیتال مارکتینگ در حدی است که هیچ یک از صاحبان کسب و کارها و مخاطبان آن نمیتوانند از اهمیت آن چشم پوشی کنند چرا که دیجیتال مارکتینگ نه تنها به دلیل رشد چشمگیر و سریع آن مورد توجه قرار گرفت بلکه به خاطر آینده کسب و کار ها مورد توجه قرار گرفت.

اینگونه است که مشتری حس می کند برای نظرات او اهمیت قائل هستید و این بسیار برای مشتری ارزشمند است. مدنظر داشته باشید که طراحی UI، طراحی UX و … با تحقیق روی کلمات کلیدی و میزان جستجوی آنها، میتوانید به سؤالات خوانندگان پاسخ دهید و در صفحه نتایج جستجو (SERP)، رتبه بالاتری داشته باشید. 1. دنبال داستانسرایی باشید و به فروش مستقیم فکر نکنید.

بر اساس گزارش های مجموعه آبردین شرکت هاییکه فروش بالا و هم راستایی بازاریابی دارند نرخ رشد سالانه آنها ۲۰ درصد بوده و در مقابل سازمان هایی که هم راستایی ضعیفی دارند ۴ درصد کاهش در درآمد خود خواهند داشت. اپلیکیشن ها با کمک گیمیفیکیشن می توانند به ایجاد انگیزه، مشارکت، آموزش و در نهایت فروش خود کمک کنند. استراتژی دقیقی برای بازاریابی محتوایی خود در نظر بگیرید. طبق تعریفی که از بازاریابی داشتیم (حضور در جایی که مشتری هدف حضور دارد) رستوران ها باید برای پیدا کردن مشتری و رونق کسب و کارشان رو به سمت شبکه های اجتماعی بیاورند.

امروز اینستاگرام ، توییتر ، فیس بوک و تلگرام رسانه های اجتماعی اغلب مردم کشور ما است. Brand Collabs Manager ابزاری برای یافتن، تماس و کار با اینفلوئنسرها در اینستاگرام و فیسبوک است. اگر شما برای برنامهریزی دیجیتال مارکتینگ خود منابع کافی در اختیارتان نباشد و از مهارت لازم برای این کار را نداشته باشید، به سختی میتوانید در بازار رقابتی دوام بیاورید و به تقاضای مشتریان پاسخ دهید. اگر تعداد فالو و آنفالوهایی که در طول یک بازه زمانی مشخص بیش از حد مجاز باشید، طبق قوانین اینستاگرام اکانت شما تا یک مدت مشخص نمی تواند کسی را فالو یا آنفالو کند.

محتوایی که در توییتر استفاده می کنید به مراتب با محتوایی که در اینستاگرام قرار می دهید باید تفاوت داشته باشند. به هر شکل باید پیشنهادی را ارائه کرد که «لید» توانایی رد کردن آن را نداشته باشد. ۵. چرا بیت کوین غیر قابل هک کردن است؟ اگر رستوران داری بخواهد از بین ابزارها و تکنیک های دیجتال مارکتینگ فقط یک مورد را برای کار کردن انتخاب کند بدون شک آن مورد شبکه های اجتماعی است. ایمیل مارکتینگ یکی از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ است که رستوران داران می توانند برای آن برنامه ریزی خوبی داشته باشند.

اگر شما زمان معینی را برای شناسایی پرسونای مخاطبان خود صرف کنید، و همچنین تمرکز خود را بر روی تولید محتوای مناسب و با کیفیت قرار دهید به احتمال زیاد بتوانید در عرض شش ماه اول فعالیت خود نتایج خیلی خوبی را مشاهده کنید. باید هدف خود از فعالیت در اینستاگرام را به خوبی بشناسید تا در جهت آن از اینسایت اینستاگرام استفاده کنید. در این بین اینستاگرام و توییتر قدرت بیشتری نسبت به رسانه های دیگر دارند. موتورهای جستجو محتوایی را که بیشترین بازدید را در بین مخاطبان دارد، در اولویت قرار میدهند.